About Me

My photo
Just a simple muslimah..wanna be a solehah wife, superb mom, good daughter and great teacher..insyaAllah..

Calendar

Counter

Wednesday, March 4, 2009

New Time Table (3rd)

Hari ni aku buleh menyanyi dengan gembiranya buat kali pertama..:pandaGeli_05: kenapa? sebab ustaz ganti dah datang..hoyyeh!! :bofu_11: gumbira kerana tak payah dah ngaja PAI..dihapuskan..dari jadual aku le..:bofu_48: dapat ngaja opsyen aku buat pertama kalinya..wp minor opsyen (MATEMATIK)..wp ngaja 2 kelas last..aku rela..aku gembira..terawang-awang rasanya ari ni..:bofu_36: jadi jadual baru dapat 10waktu aje..jgn marah haa..:pandaGeli_12: tapi..GPK 1 cakap..awak punya jadual ni dah mengalahkan GKMP punya jadual ni..GKMP pon 20waktu seminggu..hehhe..:pandaGeli_13: dah tu..nak buat macammana kan..lepas tu GPK 1 suh amik 3 kelas aka 8waktu untuk subjek PENDIDIKAN SENI VISUAL..i like!!:botol_11: lepas ni semua 18waktu per week..alhamdulillah..lega..bukan ape..sb dah tak perlu ngaja agama..bukan aku tak suke..cuma mmg bukan opsyen..dan susah nak ajar..:botol_16: ari ni dah ngaja MATH..bersemangat betul nak mengajar..balik ni kena study MATH n PSV..hoho..smoga lambat lagi le jadual baru pulak...tak sabar nak tunggu esok..:pandaGeli_33:
separador

4 Loves It:

Anonymous said...

Uish.. ustazah!! eh silap. Cekgu!

Atif said...

ceh!aku dah siap warning dah budak kelas aku..don't call me ustazah..haha

Anonymous said...

ustazah.. pndai nukis eh? tulum lukih muke katon org leh x? hahaha

Atif said...

sidqi : katon?huhu..tok reti eh..rumoh reti la..haha

Pages

Tag Cloud

am (2) balqis alhumaira' (2) books (1) out-school (4) personal (18) smkm (9)

Followers