About Me

My photo
Just a simple muslimah..wanna be a solehah wife, superb mom, good daughter and great teacher..insyaAllah..

Calendar

Counter

Saturday, May 16, 2009

SELAMAT HARI GURU



Buat guru-guru..
jangan jadi mcm ni slalu..
:pandaGeli_22:
kadang-kadang perlu jugak jadi macam ni..:pandaGeli_10:
masuk kelas..ada yg macam ni..:pandaGeli_17:

bila dah exam..result kua..cekgu jadi gini..:pandaGeli_35:
takde kelas yg aku buleh jadi gini..:pandaGeli_09:

Selamat Hari Guru buat semua guru di Malaysia..
juga buat mak abah..selamat hari guru..terima kasih
kerana mendidik kami adik beradik hingga berjaya..
buat anak didik aku..smuga korang jgn nakal2..penat aku nak layan..~huu

:pandaGeli_12:
Read more...
separador

Friday, May 15, 2009

Wedding Hawa


Masa kat Perak..umah Hawa


Hawa & suami


Ni masa kat Paloh,Johor..umah laki..
Hoho..Hawa Azman dah kawen!!:pandaGeli_14:hee..aku tak sempat nak ke Perak..tp sempat p umah belah laki..9hb..very jauh maa..ye la..dlm felda..anyway..congratulations Hawa & Azari..tq sb sempat layan aku n hubby..:pandaGeli_01:makan pon kenyang..:pandaGeli_32:even awal2 sampai sumer tgk aku cm weird je..mcm aku ni dah silap tempat kenduri..:pandaGeli_11:sebbaek ade hubby cover2..klu aku sorg..mau nye aku lari balik..:pandaGeli_20:anyway Hawa..ko mmg cun..even aku tau..panas..:pandaGeli_13:ni ade sket je gambau yg sempat aku snap n curi..:pandaGeli_19:
Read more...
separador

Friday, May 8, 2009


Selamat Hari Ibu...terima kasih mak..selamat hari ibu kepada semua ibu di bumi ni..n jugak kepada mom-to-be...hehe..
Read more...
separador

Pages

Tag Cloud

Followers