About Me

My photo
Just a simple muslimah..wanna be a solehah wife, superb mom, good daughter and great teacher..insyaAllah..

Calendar

Counter

Tuesday, March 10, 2009

Kursus 3 Ari aka "kerani"

aluu..ari ni ari pertama kursus..dekat je..kat JPM..dalam 5 minit dari umah je..i like..:bofu_48: tau nape aku suke gi kursus ni??sebab takyah gi skola n balik awal..hehe..:bofu_17: mula-mula sampai..cuak jugak..ye le..ni festime aku pi kursus sejak posting..jumpa sorg akak tu..die pon kena jugak..lebih kurang 12org je..lagi aku cuak..siap soh bwak laptop agi..ops!lupe nk ckp..ni kursus SPBT..yg cekgu cekgi tu faham le..then aku pon masuk le Bilik Melati..erk..dah ramai kat dalam bilik mesyuarat tu..adoi..siap on laptop dah sumer..nga kabel-kabel puteh..aku pon duduk le..duduk..duduk..duduk..kursus stat 8.30am..9.00am..tn hj tu ckp..kita tunggu Devi..die akan install sistem dalam laptop..ghuper-ghupernye..aku ingatkan kena ceramah pasal data yg SPBT buat kat skola..tapi..lain pulak..takde kaitan langsung antara data yg idup n yg mati..:bofu_16::bofu_14: duduk duduk oo duduk..9.30am..10.00am..:bofu_29:Miss Devi tu install sorg2 le..lambat woo..install utk yg pakai xp dulu..yg vista tunggu le..then tuan hj ckp..dah le..kita turun breakfast..yahuu..aku dah lapar tahap ape dah duk nunggu tu..sebbaik ade wireless..blh gak layan2 tenet sambil tunggu..huhu..dah makan pulak..kenyangnye..naik balik..tunggu la lagi..:bofu_02: bosan yg teramat..vista ade problem nk connect ke database kpm..korg tahu ke ape yg kami kena buat??kena jadi "kerani" tak bertauliah le..hadoi..mmg kena key in data je la kejenye 3ari kursus ni..haha..data pe..data buku teks setiap skola kat melaka ni..direct ke kpm..tak bleh blah..:bofu_42:aku ingatkan kursus amende la..takpe la labu..asal gumbira..dah tu..cik Devi ckp..vista takbleh nak install sumer..hahah..tercongok la kami yg guna vista ni..sampai pukul 12pm..tak buat keje hape pon..6org dah dapat install terus key in data le..kami ni terkebil-kebil le..:bofu_25: dah tu..tuan hj cakap..dah le..berenti..kita pi lunch..sambung kol2 karang..haha..makan lagih..ni la kerajaan..syok..makan aje kejenye..bak kata lecturer aku..keje kerajaan best..buleh menggemukkan kita..:bofu_13: aku setuju!!pukul 2pm..masuk balik..aku punya laptop n others yg guna vista mmg tak bleh guna le..so..simpan aje la..aku guna laptop tuan hj tu..key in data..dapat le 200data ari ni..sian kat kami..ye le..klu ckp awal2 kena guna xp kan senang..ni dlm surat tak mention..dah tau sistem tu buleh xp je..mention la kat surat tu..ni buleh mendatangkan kemarahan..:bofu_09: aku tak kesah le..sb aku tak perlu balik skola amik laptop..others yg tak dpt laptop pinjam kena balik skola..amik laptop..bukan ke tu menyusahkan namanye???:bofu_47: apepun..ari ni sume dah buleh wat keje..esok sambung lagi..kol 4pm dah balik..kenapa??sb internet jem..haha..lega rasanya balik awal..:bofu_47: korang tau tak..aku tgk cekgu cekgi yg 11org tu mcm tension je bile kena key in data..:bofu_28: ye la..dari key in data baek gi skola..mengajar..tapi aku tak..aku sgt gumbira key in data..kenapa??sb ni la keje aku sejak blaja komputer dulu..haha..key in data is a relax job..for ME..jangan mare..:bofu_36:tak sabar nak gi esok..hehe..ye le..keje key in data je..makan pulak sedap..breakfast makan mee kari..tghari..makan nasi putih+ayam masak lemak kuning+ikan goreng pedas+sayur2+buah..petang..kuihmueh+bihun goreng+air tea..hoho..:bofu_11:

esok..pi lwt sket..sb nak gi klinik..jumpa nurse..pregnancy monthly checkup..tak sabar nak tau brape berat aku..ari tu 48.5kg..harap naek..
separador

2 Loves It:

Anonymous said...

Semoga Ati bertambah gemuk dari aku. Ameen.

Atif said...

aiseh..sori la..berat maintain..still 48.5kg..hehe..jgn jeles..nurse kata normal..tp klu 2bulan lagi tak naek..ade problem la tu..huhu

Pages

Tag Cloud

am (2) balqis alhumaira' (2) books (1) out-school (4) personal (18) smkm (9)

Followers