About Me

My photo
Just a simple muslimah..wanna be a solehah wife, superb mom, good daughter and great teacher..insyaAllah..

Calendar

Counter

Wednesday, March 11, 2009

2nd day as "kerani"

ari kedua..ari ni pukul 10 am baru sampai JPM..kenapa??sb aku pi check-up diri di KK Ayer Keroh..alhamdulillah..takde pape luar biasa berlaku..sehat..hb aku pun dah naek sket dari 11.2 ke 11.4..tekanan darah pon ok..ari tu darah rendah..masa cek tekanan darah aku..hadoi..naik kebas tangan aku..kenapa?ye le..adik nurse tu..lama sgt duk pam tgn aku..tak lepas-lepas..:botol_22: kebas..biru tangan aku..takde darah..ape la..sebbaek aku paham..almaklum le..nurse pelatih..gabra la tu..:botol_09: time check up nga nurse lain..skola tepon..cuak seh..:botol_44:ingatkan ape..ghupernye..tuan hj said..ketua kursus mencari2 aku..adeh..die lupe la tu aku ade appointment nga doc ari ni..gelabah aku..aku tepon tak angkat..bawak keta pon dah la time reverse langgar divider..pastu masa nak masuk simpang..naik atas divider lak..hadoi..:botol_21: sebbaek keta tak de pape..huhu..kalut aku drive ke JPM..alhamdulillah..selamat sampai..dah sampai terus pi makan pagi..haha..:botol_53: bersalah pulak..dtg je terus makan..nak buat camne..dah time makan..pastu terus gegas pi buat keje..khusyuk woo..sampai jadi gini..:botol_51:berpusing-pusing mata aku ngadap laptop..call my love kejap..ilangkan ngantuk..:botol_39:lepas tu terus sambung..kol 4.15 dah boleh balik..hoyyeh!!esok lak sambung...:botol_09:menu ari ni..breakfast-soto..lunch-ayam masak pedas+ikan gulai pedas+sayur lemak+sambal+buah+ikan kering..sedap..esok makan ape ye??:botol_32:
separador

2 Loves It:

Anonymous said...

bwak la keta baru tu leklok huhu

Atif said...

keta lama dah..huhu..

Pages

Tag Cloud

am (2) balqis alhumaira' (2) books (1) out-school (4) personal (18) smkm (9)

Followers