About Me

My photo
Just a simple muslimah..wanna be a solehah wife, superb mom, good daughter and great teacher..insyaAllah..

Calendar

Counter

Friday, August 21, 2009

Last BUT not Least

Aloha!:pandaGeli_36:ari ni last day school..hee..:pandaGeli_27:pastu cuti 1week..adoi..kenapa aku post entry lagih?sb aku buhsan!:pandaGeli_28:cuti aku 14hari b4 due tak diluluskan!!means aku kena naik balik after 1week cuti ni..if not yet deliver la..hopefully cepat deliver my bb..nak tahu kenapa tak diluluskan?alasan pertama datin pengetua : SAYA LEBIH PENTINGKAN MURID ya Cekgu.. :pandaGeli_20:ni la reaksi aku..alasan kedua : TAKDE CEKGU GANTI (~berikutan 2org guru yg dah besalin pon takde org ganti..aku yg kena..huhu..:pandaGeli_21:) padahal cuti 14 ari hak setiap guru yg peknen..uhuk..sabau je la..sebbaek aku jenis tak mo menjawab..klu tak..haru..padahal naik cuti ni..5ari je skola b4 due aku..due aku 8 sept..uhuk..takpe la..ade ubi ade batas datin!!:pandaGeli_29: tu cerita pertama... cerita kedua..19 ogos..2 ari lepas la..aku p interview SPP..alhamdulillah..so far so gud..hopefully lulus..:pandaGeli_33:insyaAllah..soalan-soalan yg disoal tak brape fakta..yg penting jawab je..biau la goreng-gorengan pun..asal ade kaitan..:pandaGeli_03: antara soklan yg ditanya..ape makna kurikulum..terangkan FPK n bagaimana nk aplikasi dlm p&p..stress di kalangan guru,huraikan..sumbangan kepada skolah..ape itu KBSM dalam p&p..terangkan konsep 1Malaysia..dan knpa di terapkan rukun negara dlm 1Malaysia..lebih kurang la soklannya..ade la jugak 20minit aku dlm tu..alhamdulillah..semua tu aku baca dah..tp goreng2 jugak..smpai hangit..:pandaGeli_13:yg penting..ko rilek..dapat 1isi ko meraban je la..asalkan logik.. last..today balik kg!!esok puasa..smoga aku sempat puasa even 1week..insyaAllah..selamat berpuasa semua..ciao!!:pandaGeli_26:
separador

0 Loves It:

Pages

Tag Cloud

am (2) balqis alhumaira' (2) books (1) out-school (4) personal (18) smkm (9)

Followers