About Me

My photo
Just a simple muslimah..wanna be a solehah wife, superb mom, good daughter and great teacher..insyaAllah..

Calendar

Counter

Friday, April 17, 2009

Driving a car...every weekdays..

haih..memandu..aku ingatkan aku akan jadikan lesen keta aku sebagai perhiasan dlm purse je..rupenye..kena drive balik..tu pun gara-gara praktikal n dorongan my love..hehe..ingatkan tak mo drive dah..nak jadi mem je..:mBerangan:tapi..alhamdulillah..dari bawak manual car..ke auto car..so..takde masalah..seronok ape drive ni..buleh racing..:mGelak:sekarang klu ade my love..malas nak drive..:mGuilty: cuma gi skola je drive..n ke klinik..tu pon..tension..kenapa?aku silau sket klu drive seawal 6.45am..n klu time balik skola..7.00pm..mlm..jgn harap nak aku pandu keta..mate aku ni tak bleh..asyik nk pandang lampu keta org..mula le berpinar2..:mPening:lagi satu..time drive..aku paling tak suka klu folo keta cina or indian..menyampah!rase nak letak bom je dlm keta tu..:mBom: ye la..dorg drive suka hati mak bapak die je..ingat atok die punya jalan ke??lagi satu..malay yg kurang ajau..bawak laju2..potong keta aku..then stuck kat keta depan aku jugek..memang membengkek kan tau..malay yg kuang ajau ni yg paling aku tak gemor..rase nak hantuk je kepala kat cermin..:mHantuk: dorg ni bwk laju2 nak pi mana?mcm la ade org nak bersalin..yg disusahkan sape?pemandu yg lain..dorg ni takde manners!tp yg best..bila dorg potong2 keta..last2 sangkut kat traffic light jugek..padan muke..:mHaha::mWekk: best bawak keta sb buleh nyanyi tnpa org tgk..tmbh lagi aku si ninja ni..hehe..:mMuka:
separador

0 Loves It:

Pages

Tag Cloud

am (2) balqis alhumaira' (2) books (1) out-school (4) personal (18) smkm (9)

Followers