About Me

My photo
Just a simple muslimah..wanna be a solehah wife, superb mom, good daughter and great teacher..insyaAllah..

Calendar

Counter

Friday, May 15, 2009

Wedding Hawa


Masa kat Perak..umah Hawa


Hawa & suami


Ni masa kat Paloh,Johor..umah laki..
Hoho..Hawa Azman dah kawen!!:pandaGeli_14:hee..aku tak sempat nak ke Perak..tp sempat p umah belah laki..9hb..very jauh maa..ye la..dlm felda..anyway..congratulations Hawa & Azari..tq sb sempat layan aku n hubby..:pandaGeli_01:makan pon kenyang..:pandaGeli_32:even awal2 sampai sumer tgk aku cm weird je..mcm aku ni dah silap tempat kenduri..:pandaGeli_11:sebbaek ade hubby cover2..klu aku sorg..mau nye aku lari balik..:pandaGeli_20:anyway Hawa..ko mmg cun..even aku tau..panas..:pandaGeli_13:ni ade sket je gambau yg sempat aku snap n curi..:pandaGeli_19:
separador

2 Loves It:

hawa said...

ceh macam gempak sangat je aku dah kawen. horeh!

anyway thanks kat adiah ko. aku suke.. hubby aku pun suke.. sebabnye.. jadi penyelamat sebab kitorg takde katil lagi.. ade tilam je.. lembuutt jee jadinye tilam aku .. hek hek hek..

Atif said...

hehe..aku tau dah..toto adalah benda yg paling sesuai di jadikan hadiah utk pengantin..sb aku dulu pon dpt toto gak..hahah..jd tmpt tido..ye la..pinggan mane bleh tido kan..

Pages

Tag Cloud

am (2) balqis alhumaira' (2) books (1) out-school (4) personal (18) smkm (9)

Followers