About Me

My photo
Just a simple muslimah..wanna be a solehah wife, superb mom, good daughter and great teacher..insyaAllah..

Calendar

Counter

Tuesday, February 24, 2009

Sambung lagi..

21 Feb
Sabtu

aaa..dah tiba ari nya..Metim Agung PIBG SMKMalim..pepagi lagih bangung..pagi-pagi lagi dah diuji oleh Nya..huhu..spek aku cermin patah..:bofu_42: uwah!kelam kabut..jd tak bleh nak drive le..hubby lak ade hal nga pelajar die..pepagi lagih..huhuu..aku dah cuak giler dah..janji nga akak tu nak datang 7.30..tp dah 7.20..tak gerak lagi..uwah..bertenang..bertenang..:bofu_46::bofu_47: dengan sabarnya aku tunggu hubby dlm keta dgn pandangan yg kabur-kabur..oh!seksanya takde spek!!:bofu_20: hubby datang n masuk keta..drive le carefully..dalam keta agak merajuk jugak le..:bofu_39: senyap je dalm keta..hubby ckp le..lenkali klu ade program ke ape..jgn duk pegang kertas or whateva yg berkaitan dgn pogram sorg2..kena le kasi kat org lain jugak..bila dah lewat cmni takde la org sana susah..huhu..baiklah..biasala aku ni dah lama tak join ape2 pogram..dah blur..lupe..sampai je kat skola..tgk k.syiba dah angkut kotak2 door gift ke bawah nga budak2..alhamdulillah..aku n hubby bergegas ke dwn utk psg skirting meja yg blum di pasang tu..cepat-cepat pasang..aku dah tak peduli ape cekgu cekgi lain tgk..aku dgn mata takde..buat je keje..mai GPK Hem..amboi..bawak assistant dia..patut le tak pernah nampak..husband dia rupenye..aku tersengih je la..:bofu_48: dah siap sumer..hubby gi beli roti..ye la isteri lapor..huhu..tq Bie sb byk tlg ari ni..:bofu_31: akhirnya settle keje..mai le parents daftar..sedih woo..kena perli nga cekgu yg kami ni kureng cam muka..huhu..:bofu_40: mane la den tau cekgu ke parents..dah kami cekgu baru..tambah lagi kami sesi petang..cekgu cekgi skola ni dlm 120 org..mana le aku nak kenal sumer..klu yg takde kat bilik guru mane aku nak kenal!!!:bofu_09: parents yg datang tak sampai 100 org pon..hahaha..menakjubkan!!students hampir 17++ but parents yg mai tak sampai 100..hadoi..bagus la..tak byk keje aku..dah siap daftar sumer..tunggu le speaker dun yg katenye mai kul 9am..tp..kol 11.15am baru tunjuk muka!!hampeh!:bofu_19: korang tau nape nak marah..ye la..makan yg patut jam 10.30am..tak bleh makan lagi..cekgu yg dah settle keje pon tak bleh makan lagi..lapau sgt!!!ramai cekgi cekgu yg blah awal..sampai pak guard tnya aku..takde mknan utk cekgu ke?hahah..:bofu_02: aku dgn sabau nye tunggu..dah hampir 12.30 baru siap..hadoi..semua cekgu cekgi kebulur!! :bofu_13: aku cepat2 tapau makanan..breaklunch tu..hahah..pastu terus blah!pi kedai spek buat spek..huhu..ptgnya Alhamdulillah dah dapat balik mata...:bofu_10: korang yg pernah spek patah..tentu faham ape yg aku rase..hahaha..
separador

4 Loves It:

Anonymous said...

Ha... i like you cute icons in ur blogs~~!! Comelnyaaaa!!!! ^.^

Anonymous said...

cheng ni~~!! Remember me? =p

Atif said...

cheng!!!tq! :D lawat la lagi blog sy ni..hehe..

Anonymous said...

akak..

ada ke cermin spek patah? bukan ke cermin pecah je?

hehe :p

Pages

Tag Cloud

am (2) balqis alhumaira' (2) books (1) out-school (4) personal (18) smkm (9)

Followers