About Me

My photo
Just a simple muslimah..wanna be a solehah wife, superb mom, good daughter and great teacher..insyaAllah..

Calendar

Counter

Tuesday, February 24, 2009

Isnin
23 Feb

haha..ari ni ade perhimpunan rasmi..hoho..terkejut den bila kelas den di umumkan kelas terbersih minggu lepas!!!!:botol_44:musykil mcmna buleh menang??padahal kelas last tu..dah la time aku masuk je kotor..takpe la..asal bukan kelas tekotor..hahaha..:botol_53: hari ni takde mood nak mengajar..tambah lagi nga cuaca yg mendorong aku untuk tido:botol_51: tiba-tiba datang ketua rumah sukan sesi petang..awak kena jumpa kak rohana..bincang persiapan khemah rumah sukan untuk khamis ni..:botol_54: takde pon org kasi senarai tugas kat saya??takmo la buat keje camni..konon merajuk le..:botol_15: akak tu cakap..tak buat keje nnti ko kena aim baru tahu..:botol_20: eleh..macam le aku ni pemalas sgt mcm org tu..:botol_22: aku pi bincang nga kak rohana..bincang..bincang..adeh..susah woo..nak hias khemah..:botol_16: takpe la..aku akan buat yg terbaek!!!caiyok!:botol_09:
separador

0 Loves It:

Pages

Tag Cloud

am (2) balqis alhumaira' (2) books (1) out-school (4) personal (18) smkm (9)

Followers