About Me

My photo
Just a simple muslimah..wanna be a solehah wife, superb mom, good daughter and great teacher..insyaAllah..

Calendar

Counter

Sunday, February 22, 2009

A day..

Ni catatan or luahan aku..2 ari lepas..:pandaGeli_01:

20Feb
Jumaat
Ari ni pi skola mcm biasa..dah sampai 5.05ptg,aku pi solat..then jumpa GPK Petang,beliau suh aku pasang skirting meja pengacara utk metim agung esok dalam dewan..aku iyakan aje..:pandaGeli_15:dalam otak ni berpusing soalan sama "kenapa aku pulak?" :pandaGeli_17:5.25 ade kelas sampai 6.00 ptg..aku gi je la ngaja..then tepat 6pm,aku ajak k.Syiba gi bawah,angkut meja,letak kat lobi..sblm tu aku dah merayau-rayau cari stapler gun..huhu..gi opis..baik punya jawapan..:pandaGeli_06:"kat sni ade ubat stapler je, kamu pi la cari sendiri staplernye"..aaa..:pandaGeli_22:ape punya opis!sepatutnya ade la smua benda tu..dah la cekgu-cikgi petang sket je orgnya..yg sesi pagi for sure dah balik sumer..huhu..lari-lari anak aku cari stapler gun..tanya org tu.."stapler akak dah ilang dik"..sorg lagi.."akak punya dah rosak la"..uwaaa..:pandaGeli_30:aku pun berusaha le..tnya sorg2 cikgi kat situ..sumer takde..last-last.."ni..kamu amik je la yg akak ni punya (sesi pagi le)pinjam.."alhamdulillah..akhirnya jumpa jugak..lega la sket..kelam kabut aku n k.syiba pasang benda alah tu..ye la..dah nak balik kan..:pandaGeli_33:tgh syok2 tembak meja..ubat abis lak..takpe..takpe..ubat banyak lagi..aku dgn konfiden isi ubat stapler yg di kasi..alamak!!:pandaGeli_18:tak kena saiz la kak!!!mcmna ni???aku pi masuk opis..amik..try..hadoi..tak muat jugak..!!!cekgu-cikgi lain dah lama cabut balik..ye la dah 6.30 lebih..aku ape lagi..ckp kat k.syiba "akak,kita sama2 try cari ubat stapler eh?"..:pandaGeli_16:aku pun kelam kabut kemas brg2 n masuk keta..time tu dah ramai blah..tinggal aku je..huhu..ape lagih..start enjin..terus cabut..dalam otak..mana la aku nak cari ubat stapler tu..time duk bawak keta tu..berfikir..asal pulak aku yg kena pasang skirting kat dalam dewan tu??:pandaGeli_17:padahal benda tu dewan yg patut siapkan..aku bukan tak mo buat..cuma aku punya meja pendaftaran pon blom siap lagi..dah nak gi buat org lain pulak..mana lebih patut aku dulukan?mesti la keje aku kan?ee..tak puas hati betul!!:pandaGeli_10:masa aku tgh duk pasang skirting meja pendaftaran tadi..datang sorang cekgu tu.."aa..awak kena pasang skirting meja dalam dewan tau!"..erk.."kenapa sy pulak?cekgu?":pandaGeli_20:.."sb cikgi tu ckp kain tu ade nga awak..jadi awak le pasang skirting tu."APA!!??:pandaGeli_23:hanya sebab aku pegang kain skirting tu,jadi aku le yg kena pasang??mentang-mentang le aku cikgi baru..takpe..takpe..yg lain lepas tangan je..sblm balik tadi pun..GPK Petang dah tnya siap ke belum pasang skirting dalam dewan?aku jawab le belum..die dgn pandangan sinis..cakap..sempat ke awak pasang besok??isk..:pandaGeli_07:

balik umah..penatnya..meluahkan perasaan kat hubby..ni le untung dah kawen..ade org utk diluahkan kekesalan..kepenatan..hehe..:pandaGeli_01:thanks Bie..my hubby ckp..takpela,jom solat..pastu kita gi cari ubat stapler tu..klu sempat..kita gi skolah sayang..siapkan meja tu..horrey!!:pandaGeli_14:ni yg buat i lebih sayang u ni..hehe..:pandaGeli_09:dah tu,pi le Giant..cari ubat stapler gun..takde..pi Mydin..takde jugak..huhu..sold out..gi try Tesco (even dah boikot tp demi keje..terpaksa..)takde jugak..huhu..aku dah putus asa..:pandaGeli_21:ye la..dah hampir pukul 11pm..3jam cari ubat stapler!!!lastly,Bie masuk lagi skali Tesco..beli stapler baru..sebbaek ade duit..cepat2 kami ke skolah aku tu..sampai sana dah pukul 11.15pm..alhamdulillah..takde masalah dgn pak guard..cepat2 hubby aku tlg pasang skirting meja pendaftaran tu..akhirnya siap jugak..thanks Bie..:pandaGeli_08:dalam 25min dah siap..yg meja dlm dewan tak bleh pasang le sb dah kunci dewan..sian Bie..tahan lapar demi isteri yg dicintai..pastu,teman hubby gi makan..:pandaGeli_32:then balik..penat woo..takpe..yg penting keje dah siap..alhamdulillah..:pandaGeli_35:
separador

2 Loves It:

Anonymous said...

aii cikgi baru kena buli ke? huhu kecian.. seb bek aa abg hafiz memahami hehe ;)

Atif said...

haha..biasa la cekgi baru..

Pages

Tag Cloud

am (2) balqis alhumaira' (2) books (1) out-school (4) personal (18) smkm (9)

Followers